Het imago van Flevoland biedt nog veel ruimte voor verbetering. Vandaar dat het versterken van het imago een van de challenges voor Economic Board Flevoland is. Tijdens één van de bijeenkomsten van Economic Board Flevoland is geconstateerd dat er behoefte is aan gezamenlijke branding van Flevoland, op basis van heldere kernwaarden en kwaliteiten. Uiteindelijk is hier het Brandteam Flevoland uit voortgekomen.
Het Brandteam Flevoland heeft de opdracht om Flevoland beter op de kaart te zetten, in zowel binnen- als buitenland. Het eigen Brandhouse voor Flevoland legt hiervoor de basis. Later dit jaar zal het Brandteam een eigen platform lanceren om te laten zien wat Flevoland op gebied van ondernemen, wonen en recreëren allemaal te bieden heeft.
De Flevolandse economie is sterk internationaal-georiënteerd. We exporteren volop producten naar het buitenland en steeds meer grote bedrijven, zoals Toshiba en Bestseller, vestigen zich in
Het principe van ‘samen sterker’ is velen niet onbekend. Contacten met andere lokale ondernemers zijn veelal snel gelegd en kunnen het begin vormen van waardevolle
Met maar liefst 200 deelnemers, de lancering van de eerste Flevoland Monitor 2023 en inspirerende workshops kijkt Economic Board Flevoland terug op een succesvolle tweede
Blijf op de hoogte van wat er speelt en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
© Copyright Economic Board Flevoland 2023 | Privacy and cookiestatement | Disclaimer