Het imago van Flevoland biedt nog veel ruimte voor verbetering. Vandaar dat het versterken van het imago een van de challenges voor Economic Board Flevoland is. Tijdens één van de bijeenkomsten van Economic Board Flevoland is geconstateerd dat er behoefte is aan gezamenlijke branding van Flevoland, op basis van heldere kernwaarden en kwaliteiten. Uiteindelijk is hier het Brandteam Flevoland uit voortgekomen.
Het Brandteam Flevoland heeft de opdracht om Flevoland beter op de kaart te zetten, in zowel binnen- als buitenland. Het eigen Brandhouse voor Flevoland legt hiervoor de basis. Later dit jaar zal het Brandteam een eigen platform lanceren om te laten zien wat Flevoland op gebied van ondernemen, wonen en recreëren allemaal te bieden heeft.
Even voorstellen: Toon van Dijk, gedeputeerde namens de PVV bij provincie Flevoland. Dat is hij sinds 17 juli en volgt hiermee Chris Jansen op. Ook is Toon de nieuwste aanwinst van de Economic Board Flevoland.
In Flevoland wordt hard gewerkt aan een groene toekomst voor de scheepvaart. eConowind ontwikkelt innovatieve zeilen die windkracht gebruiken om schepen voort te stuwen. Deze aanpak helpt uitstoot te verminderen…
Jan Pieter Reijnoudt, eigenaar van MCR Machinery in Marknesse, combineert technische innovatie met lokale betrokkenheid. Zijn bedrijf blinkt uit in de ontwikkeling en bouw van machines
Blijf op de hoogte van wat er speelt en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
© Copyright Economic Board Flevoland 2023 | Privacy and cookiestatement | Disclaimer