Het imago van Flevoland biedt nog veel ruimte voor verbetering. Vandaar dat het versterken van het imago een van de challenges voor Economic Board Flevoland is. Tijdens één van de bijeenkomsten van Economic Board Flevoland is geconstateerd dat er behoefte is aan gezamenlijke branding van Flevoland, op basis van heldere kernwaarden en kwaliteiten. Uiteindelijk is hier het Brandteam Flevoland uit voortgekomen.
Het Brandteam Flevoland heeft de opdracht om Flevoland beter op de kaart te zetten, in zowel binnen- als buitenland. Het eigen Brandhouse voor Flevoland legt hiervoor de basis. Later dit jaar zal het Brandteam een eigen platform lanceren om te laten zien wat Flevoland op gebied van ondernemen, wonen en recreëren allemaal te bieden heeft.
Voor zuivelfabriek Farm Dairy begon het jaar 2024 uitstekend: het Lelystadse bedrijf nam 13 januari de BKL Trofee in ontvangst. Deze ondernemersprijs symboliseert meer dan alleen bedrijfsmatig succes…
Bestuurslid van de Initiatiefgroep Lelylijn Johan Goos en voorzitter van de Economic Board Femke Rientsma hebben er het volste vertrouwen in. Die Lelylijn gaat er komen. Beiden strijden voor de belangen van Flevoland vanwege hun…
Flevoland verdient een sterk merk. Het Brandteam Flevoland, Economic Board Flevoland en Horizon Flevoland willen de regiobranding een stap verder brengen.
Blijf op de hoogte van wat er speelt en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
© Copyright Economic Board Flevoland 2023 | Privacy and cookiestatement | Disclaimer